Despre mine

Fotografia mea
atunci când m-am născut, o zână a lipsit... şi nu pot să vorbesc mult. doar despre mine. Ca defecte ce le am, perfectionismul ma chinuie, prostia ma indispune, nemernicica ma instiga. privind in jurul meu am dedus o teorie: La inceput a fost...prostia. Asa se explica numarul atat de mare in lume, de adepti ai acesteia.

luni, 10 octombrie 2011

Azorel


 Am un cuţu tare mic,
Jucăuş cum nu se poate;
Pe loc nu stă un pic,
Cu lăbuţa dă în toate.

“Azorel, aşa îl cheamă”
Zâmbind, mama îmi zise.
“Trebuie băgat în seamă,
Nu doar mângâieri promise”

“Azorel, ia vin-aici!”
Nici n-apuc să-l strig bine,
Cu părul ca un arici,
Se aşează lângă mine.

Un bulgăre-nsufleţit,
Cu ochi negrii strălucind,
Stă se uită-ncremenit,
Ceva sigur aşteptând…

Cu el sigur să mă joc,
Asta aşteaptă el.
“Astăzi ai avut noroc,
Pe cuvânt, măi Azorel”

Şi, când să mă joc cu el,
Vine mama lui nervoasă
Şi îi zice că-i purcel
Căci, n-a mai intrat în casă

“Dar afară e frumos,
Este bine pentru joc!”
Îi zic eu simandicos.
Însă… ea s-a făcut foc!

“Are lecţii de făcut,
Şi nu să umble ştrengar,
Cum pe alţii i-am văzut ,
Tăind frunze de arţar!”

“Dar este încă micuţ
Şi acum vremea îi este
Şi merită că-i drăguţ
Mai un joc, mai o poveste.”

“De mic trebuie să ştie,
Să fie politicos,
Şi pe unde o fi să fie,
El să se poarte frumos!”

“Hai! Trezeşte-te, Costin,
Jucându-te cu Azorel,
Ai închis ochii puţin
Şi ai adormit niţel.”

Am deschis ochii mai bine
Şi-n jur, atent-am privit
Doar atât era cu mine,
Azorel. Clar, am dormit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu