Despre mine

Fotografia mea
atunci când m-am născut, o zână a lipsit... şi nu pot să vorbesc mult. doar despre mine. Ca defecte ce le am, perfectionismul ma chinuie, prostia ma indispune, nemernicica ma instiga. privind in jurul meu am dedus o teorie: La inceput a fost...prostia. Asa se explica numarul atat de mare in lume, de adepti ai acesteia.

luni, 10 octombrie 2011

Zboară!


Învaţă de la păsări să zbori,
Plutind peste mii de zări;
Lumea să-ţi stea la picioare,
Păşind alături de soare.

Ascult-a inimii chemări,
Moartea să nu-ţi dea fiori;
Să te laşi dus de vânt,
Să n-asculţi al sorţii cânt.

Învaţă de la păsări să zbori,
Să priveşti natura-n culori;
În ploaie să te joci râzând,
În soare să dansezi iubiind.

Deschide ochii, inima deschide,
Iar răsăritul îţi va surâde;
Gustă din roua dimineţii,
Zboară, sfidând înălţimile sorţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu