Despre mine

Fotografia mea
atunci când m-am născut, o zână a lipsit... şi nu pot să vorbesc mult. doar despre mine. Ca defecte ce le am, perfectionismul ma chinuie, prostia ma indispune, nemernicica ma instiga. privind in jurul meu am dedus o teorie: La inceput a fost...prostia. Asa se explica numarul atat de mare in lume, de adepti ai acesteia.

duminică, 9 octombrie 2011

Şi sunt cuprins de sete

   
Să nu te schimbi copilă mult iubită,
să nu te schimbi! Rămâi aşa cum eşti!
Cu zâmbetul unei zeiţe, cu inima de zână bună
cu chip strălucitor.
Lasă-n  urmă timpul trecător,
rămâi cu mine, rămâi de mă alină!

Iubesc la tine tot, iubesc ca un nebun.
Atunci când te sărut pe păr mă trec fiori
sunt beat de fericire
atunci când mă strângi în braţe.
Cu infama-mi fire, doresc la tine
şi ochi şi buze şi sâni şi coapse.
Rămâi de-a pururi tânără,
în adierile timpului rămâi să mă mângâi!

Şi eşti atât de vie,
când sunt cu tine îmi dai viaţă
şi când te strâng la piept trăiesc atât de pur,
trăiesc parcă prin tine.
Aş vrea să rămân lipit de corpul tău
căci tu eşti făcută din coasta ce-mi lipseşte…
Şi sunt cuprins de-o sete doar de tine potolită,
ce va ţine-n veci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu