Despre mine

Fotografia mea
atunci când m-am născut, o zână a lipsit... şi nu pot să vorbesc mult. doar despre mine. Ca defecte ce le am, perfectionismul ma chinuie, prostia ma indispune, nemernicica ma instiga. privind in jurul meu am dedus o teorie: La inceput a fost...prostia. Asa se explica numarul atat de mare in lume, de adepti ai acesteia.

luni, 19 martie 2012

Momente de adevăr

Sunt momente în viaţa mea
când înţepenesc şi nu mă pot mişca;
un chin se iveşte din adâncuri venit,
fiinţa-mi cuprinde sunt încremenit.

Sufăr de sete lâng-o fântână;
soarele arde dar nu e lumină;
Voci din infern şoptesc necontenit,
şoptesc şi eu, căci glasul mi-a pierit.

Pe trup cicatrici apar şi rămân;
rănile-s tratate cu venin.
Un suflet bătrân stă captiv, resemnat,
în trupul unui tânăr nevinovat.

Prin adâncul fiinţei vâjâie vântul;
harpoane de ceaţă-mi urmăresc gândul;
inima mi se transformă în gheaţă.
O viaţă de om îmi trece prin faţă.

Plouă în suflet, nori negri s-adună,
n-am loc să m-ascund, vine furtună.
Haosul domneşte, furtuna a-nceput...
Prin întuneric m-am rătăcit.

În jurul meu fulgerele fac lumină,
la tot pasul fulgeră şi tună;
din mijlocul furtunei să plec am vrut,
dar m-a lovit un trăsnet şi am căzut.

Vulturul sorţii din viaţă-mi ciupeşte;
sufletul se zbate şi mă jeleşte.
Aşa mă chinuiesc, în locuri pustiite, 
în locuri ce n-au fost şi nici vor fi găsite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu