Despre mine

Fotografia mea
atunci când m-am născut, o zână a lipsit... şi nu pot să vorbesc mult. doar despre mine. Ca defecte ce le am, perfectionismul ma chinuie, prostia ma indispune, nemernicica ma instiga. privind in jurul meu am dedus o teorie: La inceput a fost...prostia. Asa se explica numarul atat de mare in lume, de adepti ai acesteia.

vineri, 23 martie 2012

Stare de mahmureală

Primii pași, tiptil, tiptil,
i-am făcut în grabă mare,
cât târâș, cât în picioare
la sticlă, făcea cu ochiul!
Și-mi era așa de sete!
Mi-a plăcut de mic copil!

Mi-am legat sticla de gât
și-am băut cu vrednicie
din licoarea amăruie.
Și îndată m-am zbârcit.
Mai gâlgâi o-nghițitură…
Am murit de băutură.

Între patru scânduri late,
cumințel, culcat pe spate,
privesc sticla buclucașă…
Aș mai bea un pic din ea,
dar nu mă pot ridica.                                                   

E timpul de rugăciuni…                


2 comentarii:

  1. Facand exceptie de rima ” copilaroasa” poezia este foarte reusita, ca si mesaj si emotii. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu.deci rima nu prea merge... Sper ca voi mai primi pareri de la Erick :D

    RăspundețiȘtergere